Thursday 1 July 2010

Tiada..

Tiada yang lain dapat diungkapkan melainkan kesyukuran
apabila bertemu dengan mu duhai sahabat,
sedih, tawa, pilu, gembira kita harung bersama,

Kau tertawa, aku tersenyum bahagia,
kau menangis, aku berduka menderita,
Bila kau hilang punca, aku turut bagai hilang arah.
Saat ini aku tertanya-tanya kemana hilangnya sahabatku.

Oh, sahabat..
Dengarkanlah sahabatmu ini ingin menyatakan sesuatu,
Rasa rindu, rasa sayu sering bertandang dihatiku
Salahkah aku merindu?
Salahkah aku cemburu?
Bila mengenangkan kau adalah yang terbaik untukku..

Sahabatku sayang,
Bersyukurnya aku hingga tak terlafaz dengan kata-kata
Untuk menyatakan betapa aku sayang padamu duhai saahabtku,
Sayangkah kau padaku,
itulah pertanyaan yang sering ku lontarkan difikiranku.
Bukan aku meragui kejujuran dan keikhlasanmu,
tapi aku perlukan sedikit pengorbanan dan kesetiaan kamu kepadaku..

~~~~~~~*****~~~~~~~

No comments:

Post a Comment